Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Osobní údajeObjednávkyPorovnáníOblíbenéReklamaceOdhlášení
Zpět

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Obchodní podmínky

2. Zásady a podmínky ochrany osobních údajů

3. Reklamační řád

 

1. OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

STAV ZBOŽÍ A ZÁRUKY

Na našem eshopu nabízíme:

Repasované zboží:

jedná se vždy o použité zboží. Repasí se rozumí „Komplex činností dle specifických firemních postupů a metod pro zajištění a udržení vysoké úrovně kvality prodávaného zboží. V rámci repasovacího programu naší společností Eurotech, máte zajištěnu maximální kvalitu a kontrolu výrobku. Z tohoto důvodu nabízíme výhradně značkové notebooky a počítače společností HP, DELL, IBM, Lenovo, Apple, Fujitsu. Naše prodávané zboží je vždy plně funkční. Případné drobné kosmetické známky používání (jde o použité zboží ) nemají vliv na jeho funkčnost - obvykle se tomuto zboží říká kategorie A. V případě viditelnějších  známek používání, oděrek či drobnějších vad je prodáváno se slevou- obvykle označováno  B kategorie.  Pokud má zboží  funkční vadu, je tato vždy u konkrétního zboží uvedena. Baterie u notebooku zůstává původní, a je také funkční, nicméně je spotřebním zbožím u kterého z povahy věci dochází užíváním ke ztrátě výkonu a kapacity. Veškeré naše prodávané použité zboží má zákonnou lhůtu pro uplatnění práva z vady (záruku) v minimální délce 12 měsíců dle § 2168 NOZ. Vztahuje se na veškeré prodávané zboží prodejce, pokud není výslovně uvedeno jinak. Klasické počítače nabízíme i s prodlouženou smluvní zárukou až 24 měsíců.  Ceny na e-shopu a kamenných prodejnách se mohou lišit, taktéž i konkrétní kusy, jde o jiné sklady.

Předváděcí zboží :

Jedná se o krátkodobě použité zboží, nejčastěji jde o předváděcí zboží z výstav, nevyužité skladové zásoby, krátkodobé operativní leasingy a podobně. Velkou výhodou je možnost zakoupení ještě donedávna aktuálních modelů za bezkonkurenční ceny a ve velmi dobrém stavu.

Nové zboží:

U nového zboží je poskytnuta záruka za jakost v délce 24 měsíců pokud není výslovně uvedeno jinak. Vztahuje se jen na zboží , které je takto v prodejním dokladu výslovně označeno. Jedná se pouze o doplňky a příslušenství k notebookům a počítačům.

Délka záruky i typ zboží je vždy přehledně uvedena u každého produktu a následně také v prodejním dokladu.

Lokalizace zboží a klávesnice:

Vzhledem k tomu, že notebooky nakupujeme v zahraničí, mají obvykle cizojazyčné uspořádání klávesnice s tím, že českou diakritiku zdarma doplňujeme ke klávesnici formou přelepek. Konkrétní lokalizaci klávesnice je možné si vyžádat na prodejně.

Návody ke zboží:

U použitého zboží nejsou návody, uživatelské příručky ani instalační média k dodávanému software. Toto vše je ale dostupné na stránkách výrobce případně Vám jej zašleme emailem.

Příslušenství :

U všech notebooků je v ceně napájecí adaptér i napájecí kabel.

Veškeré fotografie zboží jsou pouze ilustrativní. Jedná se o repasované zboží, takže každý konkrétní kus se může vzhledově lišit. Foto konkrétního kusu emailem na vyžádání.

 

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží lze objednat následujícími způsoby :

 e-mailem

 on-line na našem webu

 telefonicky

Na stránkách www.eurotech.cz je umístěno zboží nabízené prodejcem a to společností Eurotech Trade a.s. Toto zboží je včetně uvedených cen ( a to včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků) návrhem k uzavření kupní smlouvy. Je li kupující spotřebitelem ( tj. nenakupuje na IČO) vzniká kupní smlouva odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik kupní smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Na email Vám také zašleme znění OP aktuálních ke dni nákupu.

Není-li kupujícím spotřebitel tj nakupuje na IČO, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem nebo zaplacením zboží.

Nabídka zboží a cena zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na stránkách internetového obchodu, případně do vyprodání zásob.

Kupující spotřebitel má právo odstoupit od objednávky kdykoliv než došlo k odeslání zboží a to bez jakéhokoliv újmy , odesláním požadavku na email brno@eurotech.cz

Prodávající má vždy právo odstoupit od objednávky v případě vyprodání zásob ( sklad není on-line provázán s eshopem), nebo i pokud došlo k zjevné chybě v ceně zboží. V tomto případě bude prodávající o tomto neprodleně kontaktovat kupujícího a to emailem či telefonicky.

 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atp.) pro uskutečnění objednávky ( uzavření kupní smlouvy) si hradí kupující sám.

Návrh na uzavření kupní smlouvy i kupní smlouva i veškerá další ujednání jsou uzavírány v českém jazyce.

Dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty je povinnost u vystaveného daňového dokladu prokázat věrohodnost původu, neporušenost jeho obsahu a jeho čitelnost. Obsah daňového dokladu a to v listinné i v elektronické podobě musí zůstat od doby jeho vystavení po ukončení lhůty pro jeho uchovávání nezměněn. Proto nelze na již vystaveném daňovém dokladu měnit údaje odběratele. Jakmile byly zadány do systému, nemůže dojít k jejich další editaci. Změna údajů je možná jen při objednávce, před vystavením daňového dokladu. 

Pokud odběratel nesdělí v rámci obchodní transakce ( v objednávce) dodavateli své DIČ, má se za to, že při pořízení plnění vystupuje jako fyzická / právnická osoba nepovinná k dani. 

Prodej na Slovensko : spediční firmou nově zasíláme spotřebitelům i na Slovensko. Ceny jsou v měně CZK a platba pouze přes platební bránu kartou.   Pokud jste slovenská společnost a plátce DPH, je nutné kontaktovat  nás předem emailem na brno@eurotech.cz abychom Vás vystavili  proformu na platbu převodem bez DPH.

EXPEDICE ZBOŽÍ

 

Osobní odběr - zdarma

Zboží je možné odebrat osobně:

v Brně - na prodejně Grohova 6, objednané zboží je třeba vyzvednout do 3 dnů po objednání.

Zboží označené skladem je k odběru na prodejně Brno Grohova 6. Zboží určené k přímému prodeji a vystavené na prodejně je ihned, ale zboží objednané k osobnímu vyzvednutí přes internetové objednávky je třeba nachystat k převzetí, vyčkejte tedy prosím vždy na potvrzující email, děkujeme. Výjimku tvoří zboží kde si kupující vyžádal změnu konfigurace, např. změnu RAM, HDD, oper. systému. V tomto případě bude zboží připraveno k odběru během 1-2 prac. dnů, vyčkejte opět prosím na potvrzující email.


Dodávka spediční firmou
Cena balného a dopravného je od 79,-Kč s DPH za balík. Zboží zasíláme na dobírku obvykle přepravní službou PPL, DPD, GLS,  ( do celkové částky objednávky max 20 tis kč) nebo může být předem zaplaceno na základě proforma faktury. Doručení obvykle následující den od odeslání. Nutno při převzetí ihned zkontrolovat a v případě poškozeni zásilky nejpozději do 3 dnů nahlásit škodu na PPL.

 

Doručení na Slovensko : spediční firmou nově zasíláme spotřebitelům i na Slovensko objednávku nutno zaplatit  online kartou. Pokud jste slovenská společnost a plátce DPH, je nutné kontaktujte nás emailem na brno@eurotech.cz abychom Vás vystavili  proformu na platbu převodem bez DPH.

 

Výdejní místa Zásilkovna - více než 2000 výdejních míst

Využijte možnost odběru na 2056 místech po celé ČR.  K odběru obvykle druhý až třetí den od odeslání. Přebírejte jen originálně zabalené a nepoškozené zboží!

Konkrétní možnosti dopravy a platby se Vám zobrazí a nabídnou ke zvolení v pokladně dle konkrétního typu, váhy a ceny objednávaného zboží.

UPOZORNĚNÍ :

Zakoupené zboží v zimě nezapínejte ihned po přinesení domů ( nebo doručení spedicí ), nechte jej alespoň jednu hodinu stát při pokojové teplotě. Zejména v zimních měsících hrozí při okamžitém zapnutí vlivem kondenzace poškození přístroje.

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platba v hotovosti

 naše prodejna Brno - Zdarma

 v místě odběru zboží - úloženka : max do 20 tis kč

 přepravci při převzetí zboží (na dobírku) : max do 25 tis kč

Platba platební kartou

 naše prodejna Brno - Zdarma

 přepravci při převzetí zboží (na dobírku) - po domluvě, max do 25 tis kč a upozorňujeme že přepravce není povinen a nemusí přijímat karty.

 úloženka - nelze

 on-line platba kartou : platební brána Comgate -

Umožňuje platbu platební kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a to v CZK.

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

poskytovatel :ComGate Payments a.s.

E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

 

Platba bankovním převodem

 na proformu - platba předem na účet u KB - Zdarma

Platby z KB a dalších cca 10 největších bank jsou připsány přímou platbou okamžitě nebo tentýž pracovní den, z jiných bank zpravidla do druhého pracovního dne. Banky které podporují přímou platbu KB, ČSOB, Moneta, FIO, Mbanka, Česká spořitelna, Creditas, Raiffeisenbank, Air bank, atd.

Platba se realizuje na základě proforma faktury, která je vystavena v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedici. Pokud je Vaše platba připsána na náš účet, je zboží ihned expedováno. Pokud není úhrada proforma faktury provedena v době do 5 dnů, je Vaše objednávka zrušena. K zásilce je přiložen daňový doklad, na kterém je uvedeno, že částka byla uhrazena zálohově.

MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné po dohodě vrátit též v hotovosti na některé z provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. A to buď zaslat nebo předat osobně na adrese provozovny. A to ve stejném stavu v jakém jej převzal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je nutná reinstalace či čištění op. systému ( např. z důvodu zůstatku programů a dat spotřebitele, - reinstalace či čistění OS), může toto být zpoplatněno. Pokud je vrácené zboží poškozeno nebo opotřebeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Prodávající vrací i částku za dopravné, ale jen do výše nejnižšího nabízeného standardního dopravného a bez doběrečného. Jde tedy obyčejné poštovné při platbě předem. U zboží, které bylo upraveno podle specifického přání spotřebitele, nelze od smlouvy odstoupit. Pokud zboží vracíte přepravní společností, musí být zabaleno dle standardů pro elektrotechniku, tj pevná kartonová krabice, uvnitř výstelka proti otřesům typu bubl. folie, polystyrenu, a vždy je také nutné označit krabici oboustranně a viditelně nálepkou či nápisem KŘEHKÉ! balení zásilek: https://www.ppl.cz/ke-stazeni-osoby Pokud nebude zboží adekvátně zabaleno, není možné vyloučit poškození přepravou a není možné jej tedy převzít. Pokud si nejste jisti správným zabalením, zavolejte-napište-poradíme.

Nákup bez rizika:

Zjistili jste že potřebujete výkonnější počítač, notebook, grafickou kartu než jste si na našem eshopu  zakoupili?

Nově nabízíme firmám i při nákupu na IČO výměnu zboží  za  jiné zboží stejné kategorie a ve stejné nebo vyšší ceně. Ale je nutné toto realizovat do 5 dnů od zakoupení a vždy to podléhá vzájemné dohodě.

 

Zboží zůstává až do úplné úhrady vystavené faktury majetkem firmy Eurotech Trade a.s.

Upgrade na Windows 11 - Microsoft umožňuje zdarma upgradovat systém ze stávajícího Win 10 na nejnovější Win 11 pokud systém tj PC či notebook splňuji hardwarové podmínky. Využijte této výhodné možnosti a objednejte si u nás produkty s nejnovějším systémem.

 

Zpět na začátek

2. Zásady a podmínky ochrany osobních údajů

Správce osobních údajů

Správcem dle GDPR tj čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů je společnost Eurotech Trade a.s. IČO: 25565524

Kontaktní údaje : Sídlo : Elgartova 12, Brno 614 00, email : brno@eurotech.cz , tel: 00420545246111

Správce je právnickou osobou, která provozuje internetový obchod www.eurotech.cz za účelem prodeje zboží koncovému zákazníkovi a kamennou výdejnu - prodejnu Eurotech na ulici Grohova 6, v Brně. V souvislosti s výše uvedeným dochází ke zpracovávání Osobních údajů: a to v rozsahu v jakém byly poskytnuty v souvislosti s objednávkou produktů a/nebo služeb Správce, resp. v rámci jednání o uzavření smlouvy s Správcem, jakož i v souvislosti s uzavřenou smlouvou;

Osobními údaji které zpracováváme jsou :

jméno a příjmení, obchodní firma, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa, doručovací adresa, IP adresa, cookies, identifikační číslo podnikající fyzické osoby a daňové identifikační číslo podnikající fyzické osoby.

Náš internetový obchod není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může náš internetový obchod používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce .

Účel zpracování a doba uložení :

1 . Plnění smlouvy , případně jiného závazku, a poskytování služeb mezi Vámi a správcem.:

Jde o zákonný důvod kdy Vaše osobní údaje potřebujeme k tomu, abychom s vámi mohli uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytly zakoupené služby. Bez těchto údajů nemůžeme uzavřít kupní smlouvu a dodat řádně zboží či službu. Tyto údaje budou zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu.

2. Plnění zákonných povinnosti a to účetní, daňové a archivační, dále poskytnutí součinnosti správním orgánům, policii, soudům :

A . Za účelem plnění zákonné povinnosti archivace účetních dokladů na základě zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů budou Osobní údaje dále zpracovávány a uchovávány po dobu 10 let .

B. plnění povinností v souvislosti s uplatněním práv z vadného plnění, poskytnutí součinnosti správním orgánům, policii, soudu: Správce je oprávněn zpracovávat základní osobní, identifikační a kontaktní údaje zákazníka, údaje o zboží a údaje z komunikace mezi zákazníkem po dobu 5 let .

3 . Oprávněné zájmy podnikatele a ochrana práv

  1. Údaje potřebné pro účinnou obhajobu v případě sporu – doba archivace údajů 3 roky plus případné trvání sporu.
  2. Oprávněným zájmem Správce je dále zasílání obchodních sdělení (plošných nabídek i individuálních nabídek) v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a v souladu s bodem 47 Nařízení, jestliže Správce získal podrobnosti elektronického kontaktu v souvislosti s prodejem zboží a služeb Vám jako Účastníkovi .Každá tato nabídka ( sdělení) obsahuje možnost odhlášení , nebo toto zasílání můžete kdykoliv odvolat také tel. či emailem.
  3. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

4. Jiné - Marketing, a zkvalitňování poskytovaných služeb

archivace maximálně 2 roky nebo do odvolání souhlasu -pro tyto účely je nutný výslovný souhlas Vás jako zákazníka.

U zpracování údajů dle bodu 1-3 my jako Správce plníme svou informační povinnost, a vy jako zákazník odesláním objednávky ( nebo zakoupením zboží na prodejně) potvrzujete, že jste byl seznámen s těmito informacemi o zpracování údajů a že je berete na vědomí. Tyto informace jsou jednak v zápatí na www.stránce eshopu, tak i v obchodních podmínkách a údaj se Vám zobrazí na inf. liště v košíku i v pokladně a také samozřejmě v písemné podobě na kamenně prodejně ( výdejně) .

U zpracování údajů dle bodu 4 je ale nutné udělení Vašeho dobrovolného aktivního souhlasu, a před odesláním objednávky se budete moci rozhodnout a bud tento souhlas udělit nebo ne. Pokud nezaškrtnete že souhlasíte, má se za to , že s ním nesouhlasíte. Prodej našeho zboží či služeb není udělením tohoto souhlasu nijak podmíněn. Souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Po uplynutí lhůt Správce Osobní údaje vymaže nebo anonymizuje a fyzické doklady skartuje.

Předávání osobních údajů třetím subjektům

Z důvodu řádného plnění smlouvy je nutné aby správce předal údaje třetím subjektům – subdodavatelům . Jedná se o osoby

  1. podílející se na dodání zboží, služeb, realizaci plateb na základě smlouvy, ( např. přepravní společnosti, pošta, banka, pojišťovna atd)
  2. zajišťující služby provozování e-shopu a další služby spojené s provozováním e-shopu,
  3. zajištující účetní a daňové služby
  4. zajišťující marketingové služby
  5. Státní orgány:v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje předány třetímu subjektu (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

Tyto subjekty, pokud jsou k tomu oprávněné, mohou nakládat s osobními údaji vždy jen dle zákona případně dle uzavřených zpracovatelských smluv a v souladu s GDPR a s těmito informacemi pracují pouze při plnění svých povinností a nesmí je použít k jinému účelu.

Správce nepředává osobní údaje do třetí země (do země mimo EU)

Cookies: jde o krátké textové soubory generované webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. Tato stránka používá soubory cookies. shromažďuje je skript společnosti Google Inc., který je umístění ve zdrojovém kódu našich webových stránek. Vaše cookies tak předáme společnosti Google k tomu, aby je anonymizovala. Teprve s těmito anonymizovaný cookies pracujeme my. Anonymizované cookies již nejsou osobními údaji. Samotný proces anonymizace, resp. předání k anonymizaci, je zpracováním osobních údajů, který činíme na základě právního titulu oprávněného zájmu. Pokud nechcete jako Uživatel cookies používat nebo chcete aby internetový prohlížeč použití cookies oznámil, je nutné ve svém internetovém prohlížeči vybrat příslušnou volbu. Zablokujeteli ale všechna cookies, nebudete moci využít některé funkce těchto stránek.

Podmínky zabezpečení

Naše společnost jako správce prohlašuje , že abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme v souladu s GDPR přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

Jelikož nám velmi záleží na ochraně vašich osobních údajů tak nejen pravidelně kontrolujeme jejich zabezpečení, ale také jejich ochranu průběžně zdokonalujeme. Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zaheslované a všechna vaše data a údaje jsou uložena či archivována pouze na zařízeních nebo v místnostech s omezeným, a pečlivě kontrolovaným přístupem. Přístup k osobním datům mají jen pověřené osoby.

Prvozovatel vynaloží maximální úsilí, aby nedošlo k neoprávněnému zpracování Osobních údajů

Vaše práva jako účastníka související se zpracováním osobních údajů.

Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

V případech, kdy jste učinili Váš souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů, máte právo tento souhlas kdykoli odvolat. Dále máte právo vznést námitky proti zpracování Vašich osobních údajů, včetně možnosti odmítnout jejich použití pro účely přímého marketingu.

Pro uplatnění práv má správce právo žádat prokázání totožnosti Účastníka. Žádost o přístup k osobním údajům tak musí být zaslána z e-mailové adresy žadatele. Bude-li žádost podána jinou formou, či z jiné e- mailové adresy, má správce právo požadovat dodatečné ověření formou odpovědi na ověřovací e-mail. V případě, kdy žadatel neprokáže svou totožnost do 14 dnů od zaslání ověřovacího e-mailu, nebude jeho žádost na uplatnění práv přijata.

Správce je oprávněn v případě opakované a nedůvodné žádosti o poskytnutí fyzické kopie zpracovávaných Osobních údajů účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady s tím spojené.

Závěr

  1. Veškeré právní vztahy vznikající v souvislosti se zpracováváním Osobních údajů se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to, odkud byl přístup k nim realizován. K řešení případných sporů jsou příslušné české soudy.
  2. Subjekt údajů má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Tyto podmínky platí od 25.5.2018 a správce si vyhrazuje právo je kdykoliv v budoucnu aktualizovat.

Veškeré dotazy , připomínky a námitky ohledně zpracování osobních údajů směřujte prosím na kontaktní email : brno@eurotech.cz nebo na tel 545246111

3. REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) jsou uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Veškerá zákonná práva spotřebitele nejsou tímto nijak dotčena či krácena. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu s Novým ob. zákoníkem. Ke každému zboží zakoupenému u firmy Eurotech Trade a.s. (dále jen prodávající) je přiložen daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem Eurotech Trade a.s. a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Záruka za jakost je poskytována jen na nové zboží a to v délce 24 měsíců, pokud není výslovně uvedeno jinak. Délka lhůty na uplatnění práva z vady ( odpovědnost za jakost při převzetí) u zboží, které není nové ( použité, repasované, předváděcí) je zkrácena dle § 2168 NOZ na 12 měsíců a kupující zakoupením zboží s tímto souhlasí.

U zboží, které není nové, se tato lhůta nevztahuje na vady, kvůli kterým byla případně snížena cena zboží a na běžné opotřebení a kapacitu baterie. Lhůta k uplatnění práva z vady začíná běžet dnem vystavení prodejního dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se lhůta k uplatnění práva z vady prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol a případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.

Upozornění:

U repasovaných (použitých) notebooků nelze garantovat délku výdrže a kapacitu baterie.

ZBOŽÍ NA REKLAMACI PROSÍM ZASÍLEJTE KOMPLETNÍ A ČISTÉ (NEBO DORUČTE OSOBNĚ) VŽDY NA ADRESU PROVOZOVNY: prodejna počítačů EUROTECH TRADE a.s., GROHOVA 6, BRNO 602 00 !

Pokud zboží zasíláte spedicí, upozorňujeme, že balení musí odpovídat přepravním standardům na přepravu elektroniky, tj pevná kartonová krabice, uvnitř výstelka proti otřesům typu bubl. folie, polystyrenu, a vždy je také nutné označit krabici oboustranně a viditelně nálepkou či nápisem KŘEHKÉ ! https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf Za případné škody způsobené přepravou od Vás k nám neručíme a pokud nebude zboží adekvátně zabaleno, tak ho bohužel nemůžeme převzít a je nutné to v prvé řadě řešit s dopravcem. Taktéž silně znečištěné zboží nemůžeme bohužel z h. důvodů převzít.

 

Reklamační lhůta:

pro spotřebitele : dle zákona - nejdéle 30 dnů od přijmutí zboží na reklamaci

pro kupce nakupujícího na IČO: obvykle do 60 dnů od přijmutí zboží na reklamaci

 

Upozornění: Veškerá činnost spojená s prodejem a servisem VT se provozuje na provozovně k tomu určené tj. prodejně v Brně na ulici Grohova 6. Pokud zasíláte zboží na reklamaci čí vracíte v 14 denní lhůtě vždy je nutné jej zaslat ( přinést ) na tuto provozovnu. Pokud zboží zašlete např. na adresu sídla společnosti, nebude jej bohužel z technických důvodů možné převzít.

Upozornění: Pokud jste spotřebitel, oznamte nám prosím při zahájení reklamace ( emailem, tel, osobně, přiložením do zásilky) kromě popisu závady i požadavek na způsob vyřízení reklamace. Pokud jej neuvedete předpokládá se že : opravou.

Informace o technických parametrech, výbavě a kompletnosti dodávaných produktů firmou Eurotech Trade a.s. se v případě rozdílů řídí výhradně podle originálních popisů o technických parametrech, výbavě a kompletnosti, specifikace výrobce pro jednotlivé státy či země se mohou lišit a tyto případné odchylky nejsou vadou z hlediska uplatnění práva z vady.

 

Nárok na uplatnění práva z vady ( práva z vadného plnění) nebo záruky za jakost může být vyřešen zamítnutím v následujících případech:

 vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy lhůta k uplatnění práva z vady čí záruky za jakost zboží či nebylo zboží na reklamaci dodáno kompletní, takže není možné posoudit kompetentně jeho stav.

 v případě neoprávněného zásahu či změnou parametrů (např.: výměna čí vyjmutí komponent apod.) výrobku, mechanickým poškozením zboží, elektrickým poškozením (viditelně čí neviditelně spálené součástky nebo plošné spoje), přepětím či zkratem v síti, živly, zatečením kapaliny do zboží,  dále používáním v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy kancelářskému či domácímu prostředí. Dále pokud zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami či neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží či pokud závady vznikly u použitého zboží z důvodu časového opotřebení určitých součástí překročením jejich předpokládané životnosti a to jak funkční tak i materiálové.

 poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo do 3 dnů s dopravcem).

 pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software.

 pokud zákazník smazal či jinak poškodil soubory potřebné ke spuštění a řádné činnosti OS (operačního systému) nebo došlo k jejich porušení např. ofic. aktualizací výrobce OS či virem. V těchto případech upozorňujeme že se nejedná o záruční opravu, protože se nejedná o vadu výrobku, je třeba to řešit s výrobcem software, případně námi provedená reinstalace je pak zpoplatněna částkou 600-800Kč dle typu OS.

 

Prodávající v případě uznané (nezamítnuté) reklamace zboží opraví nebo nahradí vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými či lepšími technickými parametry , případně dle § 2171 NOZ poskytne kupujícímu spotřebiteli přiměřenou slevu, pokud se nejedná o podstatné porušení smlouvy. V tomto případě má kupující spotřebitel nárok nejen na výměnu či opravu ale i na odstoupení od smlouvy.
Vyřízení reklamace se vztahuje pouze k popisu závady uvedeného zákazníkem.(testovány budou z kapacitních důvodů jen funkce uvedené v popisu závady). Popis by měl obsahovat HW a SW konfiguraci, při které se závada projevila, u SW je nutné doložit orig. licenci a kompatibilitu s hardwarem.

Upozornění : Zákazník bere na vědomí, že v rámci reklamačního řízení obvykle dochází k přeformátování HDD a tím i ke ztrátě všech dat. Doporučujeme tedy si předem důležitá data zálohovat.

Pokud jste nám zaslali zboží na reklamaci a byla vyřízena jako reklamace oprávněná ( nezamítnutá) tak Vám jej následně zasíláme zpět na naše náklady. Při reklamaci, která byla vyřízena zamítnutím neúčtujeme žádný poplatek, ale je nutné si zboží vyzvednout na provozovně nebo pro ně poslat Vaši spedici. Je také možné po domluvě poslat zboží naší spedicí, ale na Vaše náklady. Při nevyzvednutí po době delší než 30 dní od oznámení o vyřízení reklamace je účtováno skladné 20Kč /den a po 3 urgencích ( email či sms)  pak následně po jednom roce dochází z kapacitních důvodů k likvidaci zboží, čímž ale není krácen nárok na úhradu dlužného skladného. 

KUPUJÍCÍ JE POVINEN:

 Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení. V případě poškození přepravou je nutné konkrétní přepravní společnosti nahlásit škodu do 3 dnů.

 Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit.

 Oznámit prodávajícímu bezodkladně u zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při prohlídce zjistit. Delším používáním s vadou ( záleží na jejím typu) totiž může docházet k jejímu zhoršování, tím k poškozování i dalších komponentů a mnohdy se tím může stát vada neopravitelnou či nebezpečnou. Uplatnit reklamaci produktů, v servisním středisku prodávajícího na adrese Grohova 6 , Brno 60200

EXPEDIČNÍ MÍSTA EUROTECH TRADE A.S.

 Brno, Eurotech Trade a.s., Grohova 6, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00 Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054 email: brno@eurotech.cz

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění. Veškerá zákonná práva a povinnosti smluvních stran tímto nejsou nijak dotčeny.

Mimosoudní řešení sporů a stížností:

Naše společnost má jako prodávající zájem a snahu o to aby všichni naší zákazníci (kupující) byli s našim zbožím a službami spokojeni. Pokud jste nespokojeni, máte jako každý spotřebitel podle zákona č. 179/2019Sb. ( kterým se mění zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů), právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 více info na www.coi.cz.

Sídlo a údaje o společnosti

Eurotech Trade a.s. Elgartova 12 Brno 61400 ICO:255 65 524 DIC:CZ25565524 Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl B,vložka 2973.

Elektroodpad a odběrná místa

Společnost řeší elektroodpad v rámci REMA systému. V prodejní ceně je již zahrnut recyklační poplatek. Místa pro odevzdání starých spotřebičů/ baterii prostřednictvím : sběrných míst sítě společnosti REMA systém, nebo veřejně dostupných sítí určených pro zpětný odběr nebo v prodejních místech naší společnosti. Bližší informace naleznete na www.remasystem.cz a https://www.rema.cloud/wp-content/uploads/documents/rema-system/legislativa/zpetny-odber-vyslouzilych-elektrozarizeni-a-baterii-web.docx

Naše společnost má uzavřenou smlouvu o sdruženém plnění s autorizovanou obalovou společností EKO-KOM a.s. pod číslem ID EK-F00032008.

Provozovny firmy - prodejny (vše ohledně prodeje, reklamací, servisu, atd. )

Eurotech Trade a.s., Grohova 6, Brno 602 00, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00 Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054